مزایای فیدیکس نسبت به سیستم های همکاری در فروش چیست ؟
در این جا به مشکلات سیستم های همکاری در فروش می پردازیم و آنها را با سیستم همکاری در فروش فیدیکس مقایسه می کنیم
ایجاد ترافیکی (بازدیدکننده از سایت ) که منجر به درآمد از همکاری در فروش شود زمانبر است
اگر شما بخواهید در سیستم همکاری در فروش شرکت داشته باشید نیاز به بازدید کننده های زیاد دارید و نیاز به صفحه در شبکه اجتماعی و یا وب سایت قوی دارید که زمان بر است، ولی در فیدیکس شما به این مورد نیازی ندارید چون که سیاست فروش فیدیکس متفاوت است و شما به دایره دوستان و آشنایان و همکاران هم دانشگاهی و ... کالاها و خدمات را معرفی می کنید .
البته به غریبه ها هم می توانید کدهای تخفیف بدهید، ولی به مروز زمان باید شبکه فروش خود را توسعه دهید .
در همکاری در فروش ممکن است همکاری شما دزدیده شود و آمارها دستکاری شوند
متاسفانه چنین امکانی وجود دارد، ولی در فیدیکس خیر !
چون که شما با مشتری در ارتباط هستید و مشتری را می شناسید و در ازای هر فروش به شما پورسانت تعلق می گیرد و خیلی اوقات شما خرید را برای مشتری انجام می دهید و هیچ راه دور زدنی وجود ندارد
در همکاری در فروش شما کنترلی بر محصولات و خدمات معرفی شده ندارید
خوشبختانه در فیدیکس چنین نیست و فروشگاه های فیدیکس انتخاب شده هستند و بیشتر محصولات و خدمات را خودتان تست کرده اید و در واقع فیدیکس یک سیستم پیشنهاد دهنده است که از اعتماد بین اعضا و راست گویی و صداقت اعضا کالا و خدمات را به مشتریان پیشنهاد می دهد
وقتی یک سیستم خوب پیدا می کنید، رقابت ها زیاد میشود و در آمد پایین می آید
در فیدیکس مشتری های شما مشخص و ثابت است و نحوه درآمد زایی متفاوت است و شما روی مشتریان خود کنترل دارید، در ضمن با رقابت و افزایش رقابت سود همه اعضا افزایش می یابد
مشتریها به تجار تعلق دارند. آمارتان به شما اجازه میدهد بفهمید یک محصول چه تعداد فروخته شده است، اما در بیشتر موارد شما هیچ اطلاعی درباره اینکه چه کسی فروش را انجام داده است ندارید. در نتیجه بازاریابی برای فروشِ دوباره کار بسیار دشواری خواهد بود.
در فیدیکس شما مشتریان را می شناسید و با برخورد مثبت و خدمات پس از فروش می توانید مشتری به خریدهای دوباره دعوت کنید