سوالات متدوال پشتیبانی
از این که از سامانه فیدیکس بازدید می کنید، صمیمانه سپاسگزاریم.
سوالات در رابطه با عضویت و کاربران
چگونه می توانم در فیدیکس عضویت ایجاد کنم ؟
در صورتی که در فیدیکس عضویت ندارید، می توانید به راحتی و با چند کلیک در سیستم عضویت ایجاد کنید و لطفا شماره تلفن همراه خود را به درستی وارد کنید
سوالات تماس و ارتباط با فیدیکس
شماره تماس تلفنی با فیدیکس
در صورتی که نیاز به تماس تلفنی دارید با ما تماس بگیرید
02122051861
تبلیغات هوشمند
چگونه می توانم از تبلیغات هوشمند استفاده کنم ؟
پس از سفارش تبلیغات هوشمند، کارشناسان فیدیکس با شما تماس می گیرند و کمپین هوشمند تبلیغات کسب و کار شما و رساندن پیام شما به مخاطب را طراحی می کنند
http://feedx.ir/feedx-services/orderads
آیا پیام من به مخاطبین هدف می رسد و تعداد دیتابیس شما چند نفر است ؟
بخشی از خدمات فیدیکس به صورت میدانی انجام می شود و از طریق راهکارهایی ما از مخاطبین اجازه ارسال پیام را می گیریم، و بانک اطلاعاتی فیدیکس در حال توسعه است، خصوصا این که دعوت اعضاء توسط خود مخاطبین نیز صورت می گیرد.
مثلا ممکن است مخاطبین شما بازار مبل باشند، فیدیکس به صورت میدانی مخاطبین بازار هدف شما را جذب و با اجازه خودشان برای آنها پیام شما را ارسال می کند
از کجا مطمئن شوم که پیام ها به افراد مورد نظر من رسیده است ؟
آدرس صفحه شما به صورت پیامک یا از طریق شبکه اجتماعی برای مخاطب ارسال می شود و مخاطب لینک را باز می کند و پیام را مطالعه می کند، و با وارد کردن کد بازدید این اطمینان را می دهد که از صفحه بازدید کرده است .
کدهای بازدید، آدرسهای آی پی کاربران و چندین تضمین دیگر برای اطمینان از رسیدن پیام به مخاطبین هدف وجود دارد .