4.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Votes 4.50 (2 votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

برتری تبلیغات هوشمند فیدیکس نسبت به سایر تبلیغات

دلایلی که تبلیغات هوشمند را باید جایگزین تبلیغات سنتی کنیم !

تکنولوژی با سرعت زیادی پیشرفت کرده، ولی متاسفانه ما از مزایای تکنولوژی به درستی استفاده نمی کنیم .

آیا قدرت تبلیغات چاپی بیشتر است یا تبلیغات مجازی مثلا اینستاگرامی ؟

هر کدام مزایای خود را دارند، اما مشکل تبلیغات مجازی تاثیر کم آن است  و این که هدف گیری آن درست نیست !

ممکن است که شما بخواهید  پیام خود را به تمام ساکنین محله نیاوران برسانید، آیا با تبلیغات اینستاگرام می توانید به جامعه هدف خود دسترسی پیدا کنید ؟ این تبلیغات چه قدر موثر است ؟

یا تبلیغات چاپی را چند نفر نگاه می کنند و تاثیر گذاری آن چه قدر است ؟

وب سایت چه طور ؟ لازم است، ولی شاید باید یک یا چند سال زمان و مقدار زیادی هزینه صرف کنید تا به صفحه اول گوگل برسید، خب راه حل چیست ؟

 

بازاریابی اجازه ای

شما در حال تماشای برنامه تلویزیون هستید و در لحظه حساس برنامه قطع می شود، و پیام های بازرگانی شروع می شوند، این توهین به مخاطب نیست ؟

آیا تبلیغات تلویزیونی را باور دارید ؟

شما در حال رانندگی هستید و پیامک تبلیغاتی خرید از فروشگاه زنجیره ای برای شما و بدون اجازه قبلی برایتان ارسال میشود، آیا این پیامک تاثیر گذار است ؟

تبلیغات در دنیای امروزی ضروری است،اما بدون اجازه مخاطب کار درستی نیست . چون که باید دید که مخاطب به تبلیغات علاقه دارد یا خیر !

اما فیدیکس قبل از ارسال پیام برای مخاطب از آنها اجازه می گیرد و در صورت عدم تمایل ارسال پیام های هوشمند و مورد نیاز همراه فیدیکس قطع می شود .

تبلیغات و بازاریابی هدفمند و هوشمند

 تبلیغات تلویزیونی دسته عظیمی از مخاطبین را هدف می گیرد، ولی تاثیر گذاری آن به شدت پایین است ، چون که در عصر ارتباط زدگی ، مردم به تبلیغات رسانه های تلویزیونی اعتماد چندانی ندارند، در ثانی هزینه های تبلیغات تلویزیونی بسیار بالاست .

تبلیغات چاپی نیز درصد تاثیر زیادی ندارند، تازه اگر به دست مخاطب هدف شما برسند، فرض کنید که شما دارای رستوران هستید، و نیاز به معرفی  منوی رستوران خود دارید، آیا تبلیغات چاپی و توزیع آن موثر است ؟

هزینه های چاپ، توزیع  هم بسیار بالاست .

چسباندن آگهی بر در و دیوار می تواند تاثیر گذار باشد ؟

فیدیکس برای مخاطبینی که به نوع غذای شما علاقه مند هستند، پیام های مرتبط را ارسال می کند، مثلا ممکن است شما رستوران سنتی با سطح قیمت بالا داشته باشید، ولی بیننده تبلیغات به دنبال ساندویچ ارزان قیمت فلافل باشد ، پس شما هزینه های تبلیغاتی خود را هد داده اید .

فیدیکس پیام شما را دقیقا به مخاطبین هدف می رساند، محدوده مورد نظر شما، سن مورد نظر شما، تحصیلات مورد نظر شما، امکان تفکیک خانم ها و  آقایان و ...

 هزینه کمتر نسبت به سایر تبلیغات

شما در این لینک می توانید بهای تبلیغات چاپی، کلیکی و .. را مشاهده کنید و با مقایسه ساده با فیدیکس می توانید قضاوت کنید که چه تبلیغاتی به صرفه تر است !

http://feedx.ir/compare

تبلیغات هوشمند فیدیکس هم قیمت کمتری دارد و هم  به شما تضمین بازدید کننده می دهد

 

ارتباط تعاملی و دو طرفه دسترسی همیشگی به اطلاعات کسب و کار شما

با فیدیکس شما با مشتری ارتباط دو سویه و تعاملی دارید و کارشناسان فیدیکس به شما کمک می کنند که کسب و کار خود را با توجه به نظرات مشتری جهت دهی کنید .

گالری های تصاویر با امکان نظردهی، امتیاز دهی کاربران و گفت و گوی کاربران و هم چنین بازخورد اختصاصی کاربران فیدیکس به شما کمک می کند که کسب و کار خود را رشد دهید .

جلوگیری از قطع درختان و هم چنین فعالیت های بی نتیجه در فضای مجازی

 آیا می دانید برای هزار برگ کاغذ آچار چند درخت قطع می شود ؟

به طور میانگین هر صد شرکتی که از کانال فیدیکس تبلیغات خود را انجام دهند، از قطع شدن یک درخت جلوگیری می کنند .

هم چنین بسیاری از ما ایرانی ها به جای لذت بردن از فضای مجازی و استفاده درست از آن در حال جمع کردن فالوور هستیم، بدون اینکه این فالوورها به کار بیایند !

دنبال کننده خوب است، به شرطی که نتیجه بخش باشد  و البته طبیعی باشد .