• رستوران دهکده جاده ابریشم مرکز خرید روشا

انتخاب دسته بندی مشاغل تهران

انتخاب محدوده مشاغل تهران

رستوران جاده ابریشم مرکز خرید روشا محله دزاشیب

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

 رستوران  جاده ابريشم مرکز خرید روشا نیاوران

02122758515

آدرس : خیابان نیاوران،خیابان دزاشیب دزاشیب، بین خیابان عمار و خیابان لواسانی، مرکز خرید روشا، طبقه 9

رستوران  جاده ابريشم مرکز خرید روشا

رستوران جاده ابریشم یکی از زیبا ترین و مرتفع ترین رستوران های شمال تهران است که با بکارگیری نیروهای آموزش دیده و با تجربه فضایی را فراهم کرده است تا کنار عزیزانتان لحظات نابی را تجربه کنید و از طعم های شگفت انگیز لذت ببرید. این مجموعه با رعایت استانداردهای بین المللی رستوران محیطی شپفت انگیز برای صرف یک غذای خوشمزه است.

رستوران آسیایی جاده ابریشم روشا، شعبه‌ای از رستوران شناخته شده ASIA- ASIA است که مرکز اصلی آن در امارات قرار دارد. تمام جزییات این رستوران بین‌المللی از منوی غذا گرفته تا دیزاین و طراحی داخلی فضای رستوران و طراحی‌های خاص سرو غذا همانند شعبه اصلی آن است. برای تاسیس این مجموعه رستوران از مشاوران و سرآشپزهای باسابقه بین‌المللی استفاده شده است. همچنین پرسنل اصلی رستوران با مطالعه انتخاب شده و در دوبی دوره های لازم را گذرانده و آموزش دیده‌اند.

در منوی غذایی رستوران جاده ابریشم از منوی بیشتر کشورهای جاده تاریخی ابریشم از جمله کره، ژاپن، چین، تایلند و هند استفاده شده است، همچنین نوع ارایه غذا در این رستوران هیچ نمونه مشابهی در کشور ندارد و در طراحی داخلی این مجموعه از معماران متبحر بین‌المللی استفاده شده است.

از جمله این ویژگی‌های دیگر این رستوران می‌توان به دیزاین و طراحی داخلی منحصر بفرد، استفاده از پرسنل آموزش دیده در سطح بین‌المللی، سوشی بار و بار نوشیدنی با سرویس‌های جذاب و لذیذ، تراس با دید ۳۶۰ درجه از شهر تهران اشاره کرد که باعث می‌شود هر فردی که خواهان کسب تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز است، حتما سری به این مجموعه رستوران در روشا بزند.

اطلاعات تکميلي

  • منطقه شهرداری: 1
  • ناحیه شهرداری: 4
  • محله: دزاشیب
  • آدرس ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
خواندن 6931 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 06 ارديبهشت 1399 ساعت 02:45

موقعیت روی نقشه گوگل

محتوای بیشتر در این بخش: رستوران منصور دروازه شمیران »

نظر دادن